تابستان و کانونها
تاريخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:تابستان و کانونها,, | 19:2 | نویسنده : مجتبی زمانی

سلام دوستان خوبم دلم خیلی برای شما تنگ شده بود اما بابام گرفتار تبلیغات انتخابات بود و فرصت نداشت برایم مطلب بنویسد. من خیلی دوست داشتم رای بدم اما بابام گفت هنوز کوچکم و قبول نمی کنند.

راستی بچه ها من رفتم کانون پرورش فکری کودکان ثبت نام کردم.اونجا بهمون نقاشی و سرود و کاردستی و چیزای دیگه یاد میدند و کلی بازی میکنیم.

دلم خیلی برای مدرسه و همکلاس هایم و معلمم تنگ شده، کاش هرچه زودتر مدرسه ها باز بشن و من بروم کلاس دوم. شما هم دلتون برای مدرسه تنگ شده؟ راستی تابستان را چکار میکنید؟ کانونی، مسجدی یا جائی ثبت نام کردید؟ اگر ثبت نام نکردید تا دیر نشده برید نام نویسی کنید.

حتی میتونید در باشگاه های فرهنگی ورزشی عضو بشید و تابستان را با این کلاسها بگذرانید. موفق باشید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • مترجم سایت